ISkaldt!

Oppdaget denne stilig isformasjonen under snøkanten på verandaen og lekte meg litt med farger for å forsterke det kalde inntrykket.

 

Kommentarer

  1. Hei !
    Fine bilder=) eg har lest ein artikkel frå
    ein Tverrfagelig ALS konferranse, som du ser ut
    til å ha skreve. Det er veldig nyttig stoff, som eg ønskar å bruke til ei oppgåve om sjukdommen ALS. Men det er ingen dato på det...??
    Håpar på svar
    Med vennleg helsing
    ergoterapeutstudent

    SvarSlett
  2. Hei! Denne artikkelen ble skrevet mens jeg var redaktør for tidsskriftet Muskelsyk på siste halvdel av nittitallet, så den begynner å bli en del år. (Var ikke klar over at noen hadde lagt den ut på nett.) Dersom det likevel er aktuelt å benytte den, kan du sikkert få hjelp til å finne tidsskriftets nummer og årstall fra Foreningen for muskelsyke, se www.ffm.no. Lykke til videre med oppgaven!
    Hilsen Mona

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg