Fotografere og eksperimentere...
Ny dag med snø og tid til å eksperimentere litt.
Det hele startet med dette forholdsvis dårlige bildet av snøflak i lufta:
Med utgangspunkt i dette, har jeg laget inverserte og speilvendte varianter og benyttet disse i ulike montasjer, blant annet disse to:

Til slutt har jeg prøvd ut ulike filtre på montasjene. Her er noen av resultatene:
Det hele startet med dette forholdsvis dårlige bildet av snøflak i lufta:

Med utgangspunkt i dette, har jeg laget inverserte og speilvendte varianter og benyttet disse i ulike montasjer, blant annet disse to:
Til slutt har jeg prøvd ut ulike filtre på montasjene. Her er noen av resultatene:
Dagens lærdom:
Det er ikke gull alt som glimrer, men det meste har mer potensiale enn man har tendens til å tro... :o)





Kommentarer
Legg inn en kommentar