Denne bloggen er opprettet i forbindelse med et deltidsstudium ved Høyskolen i Bergen våren 2010.
Oppgaven går ut på å prøve ut fotoblogging ved å poste minimum 30 bilder over tid.
Fellesnevner for bildene vil være SNØ. Klikk på bildene for større versjoner.

18. februar 2010

Fotografere og eksperimentere...

Ny dag med snø og tid til å eksperimentere litt.
Det hele startet med dette forholdsvis dårlige bildet av snøflak i lufta:
Med utgangspunkt i dette, har jeg laget inverserte og speilvendte varianter og benyttet disse i ulike montasjer, blant annet disse to:


Til slutt har jeg prøvd ut ulike filtre på montasjene. Her er noen av resultatene:
Her har jeg brukt equalize-filteret
Her har jeg brukt chrome-filteret
Her har jeg brukt stamp-filteret

Dagens lærdom:
Det er ikke gull alt som glimrer, men det meste har mer potensiale enn man har tendens til å tro... :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar