Første forsøk på fotoblogg
Denne bloggen er opprettet i forbindelse med innlevering av en oppgave i studiet Digialt fotografering ved Høgskolen i Bergen våren 2010 (http://digitalfoto.hib.no/). Oppgaven går ut på å prøve ut fotoblogging ved å poste minimum 30 bilder over tid. Fellesnevner for bildene vil være SNØ.
Kom gjerne med kommentarer og forslag!
Kom gjerne med kommentarer og forslag!

Kommentarer
Legg inn en kommentar